Thursday, July 12, 2012

~KoLekSi~

Assalamualaikum,

Weekend lepas, ape aktiviti korang ye? Tengok wayang? Bersukan? Tidur? Window Shopping @ Shopping? Spa? Haha...ape2 jela, asalkan korang happy. =D

Aktiviti saya pula...balut buku!!! Hehe...saya nak jaga koleksi kesayangan yang tak seberapa ni elok2. Jadi, dengan gigih saya 'baju'kanlah semuanya bagi nampak cantik. =) Tapi, komik tak la 'baju'kan, cam pelik plak nanti. Haha. Tak semua novel Melayu, ada 2 novel Inggeris, 1 biografi, 1 motivasi (hadiah dari Liza) & 1 buku travel. Tak semua dah habis dibaca, tapi sedang berusaha untuk baca semuanya. Hehe. 

Bahan yang diperlukan...haha
Ini jeeee....tp ade yg xmsuk dlm gmbr, t'missed! -_-
Koleksi yang ada =)
Yang da khatam...=)
Belum khatam lagi -_-"
Koleksi Komik...banyak ni je..
Komik SNAP! yang terbaik setakat ini.
Haaa...ni la koleksi saya...

4 comments:

niL said...

Buat list!!

nanti nk pinjammmmmmmm!!

N.U.R said...

haha...
nanti2, coming soon!

Anonymous said...

huhu tunggu teduh dulu...best2 nape tak khatam lagi??

N.U.R said...

sebab xtaw nak bace mane 1..
semua best2..hehe