Monday, June 2, 2014

What? Join Futsal Tournament?!!!

Assalamualaikum,

Selama ni post crita tentang pengalaman berjalan2 ke negeri/negara orang. Hari ni terdetik nak post crita tentang pengalaman bersukan...F.U.T.S.A.L...ohmaiii.. Macam tak percaya je saya join futsal tuk bertanding. Hehe. I'm not sport person actually.

Tapi........Demi nak cukupkan 1 team (tak cukup pon sebenarnye), saya join gak. Tak pernah terlintas dalam fikiran, dalam hati nak main sukan ni. Sebab bagi saya sukan ni lasak, saya plak bukan jenis lasak. Tapi takpe la think positive, cuba rasa pengalaman bersukan lasak camni...bila lagi kan. =)

Team saya semua kategori 'terror' hehe. Sebab semua join tuk suka2, tak pernah ada experience pon sebelum ni. Ktorang ade tema dan tujuan tertentu join tournament ni...

Tema : Kalerful
Tujuan : Berglemer di Gelanggang Futsal dengan Gopro

Tapi sayang...semangat yang berkobar2 jadi down malam sebelum tournament berlangsung. Ni gara2 atas arahan bos =( sebab ada event kne attend plak & ramai staf terlibat. Okay tak pe...then ade la yang request nak main sesaje hari tu. So dapatlah kite main & praktis dulu sambil tengok skill pihak lawan. Haha.

Warm up itu penting, then bru bleh main sungguh2. Kelakar plak saya rase, tetibe takot dengan bola...siap jerit2 lagi. Tu mula2 je...lame2 ok je walaupon banyak sepak angin dari sepak bola. Yang penting konfiden okay..haha. Dasat gak peluh main futsal ni, best plak rse...hehe. Puas r ktorang main sejam sambil jerit2 walaupon takde mata tuk team saya, sebab tujuan ktorang bukan mata tapi Gopro...haha.

where's da camera, there's is me...hehe...gopro model >_<

4 comments:

niL said...

Gambar adalah very interprame!!
Fioneeeee!

N.U.R said...

ahaksss...loikeeee it! love it!

Jari Manis said...

Salam Nur..lama akak JM tak singgah sini..ni pegi main futsal ke bergopro hiksss

N.U.R said...

W'salam JM,
Yela kte faham JM tgh gigih ngn crita Jepun...*nanges sbb jeles! T_T

Actually ktorang dtg nak bergopro jer...hehe